Valinformation till hushållen i brevlådan

hushållsutskicket
Nu i dagarna – med början igår – började Vänsterpartiets utskick till alla hushåll i kommunen att distribueras. Kuvertet innehåller två valsedlar vardera till de tre olika valen samt information om partiets landstings- och kommunpolitik, samt ett brev från vår partiledare Jonas Sjöstedt.
Har du inte fått det i din brevlåda ännu eller får det de allra närmaste dagarna är vi tacksamma om du hör av dig till oss om detta. Eller om du har några frågor om vår politik förstås!

Du kan också träffa oss i vårt informationstält på Kulturfestivalen/Företagsmässan i Säfstaholms slottspark nu på lördag den 30 augusti.

Lördagen därefter – 6 september –  finns vi på torget i Vingåkers Centrum mellan 11-13. Då kan du också träffa några av toppnamnen på våra riksdags- och landstingslistor.

Hälsar vänligt
Kaisa Komulainen-Nilsson, ordförande
[email protected] eller [email protected]

• Avsnitt 10 – John Lapidus